Susu ibu Meriah Dengan Ya Matin Milk Booster

Setiap ibu bapa mesti ingikan yang terbaik untuk anak-anak mereka. Pekara pertama yang ingin kita berikan yang terbaik ada susu bayi. Ibu -ibu perasan tak jika kita lihat setiap kotak susu fomular pasti ada tertulis SUSU IBU ADALAH SUSU TERBAIK . Mahal macam manapun susu fomular yang di beli tidak boleh ditandingi dengan susu ibu. Hanya susu ibu mempunyai sel hidup, oleh itu setiap susu yang telah diperah hendaklah di simpan dengan kaedah yang betul, supaya nutriennya terpelihara dan tidak musnah.
Susu ibu mempunyai bahan anti-bakteria yang membolehkan susu kekal segar dan tahan lama. Jika lihat susu ibu yang telah diperah dan di simpan dalam peti sejuk kedap udara ( jenis deep freezer ) ia tahan selama 6 bulan. Selama 6 bulan dalam simpanan, khasiat susu ibu masih terbaik dari susu fomular.
Tapi x semua ibu-ibu merasa bertuah untuk merasa mempunyai stok susu ibu . Tidak semua ibu-ibu dapat menyusukan bayi mereka dengan sempurna dan lengkap jika tampa IZIN yang ESA. Jika kita mempunyai niat untuk memyusukan bayi kita , Pekara paling utama adalah ILMU semua pekara yang kita lakukan mesti mempunyai ilmu yang baik bagi menghasilkan sesuatu kejayaan yang terbaik.
Ibu -ibu kena rajin membaca , menghafal zikir-zikir yang boleh membantu bagi menghasilkan susu ibu dengan meriah.
 
Pengambilan makanan yang berkhasiat juga penting bagi menyokong perkembangan nutrisi ibu menyusu . Ibu-ibu kena ingat ye apa yang kita makan akan menghasilkan susu ibu . Susu ibu sangat unik kerana rasa yang berbeza-beza setiap hari, ini kerana penghasilan susu ibu bergantung kepada permakanan si ibu pada setiap hari.Dengan pengambilan supplement milk booster table ia dapat membantu nutisi ibu-ibu menyusu. Kini terdapat banyak milk booster di pasaran mengikut kemampuan dan keserasian pada diri ibu semua.
 
Yamatin Milk booster tablet adalah milk booster yang dapat membantu nutrisi ibu -ibu menyusu dengan bahan semulajadi dan tiada bahan pengawet. Setiap pengeluaran tablet ya matin Jangka Hayat ( tamat tempoh) adalah sangat cepat iaitu tidak sampai satu tahun dari dari pengeluarannya . Ini kerana ya matin  mempunyai bahan semulajadi dari kesemua bahan yang telah diadunkan.
 
Bahan-bahan dalam ya matin:   
=SAFFRON
=PATI DELIMA
=PATI KURMA
=HALBA
=HARBATUSSUDA
=OAT
=SUSU KAMBING
=KACANG SOYA
=VALILLA
=COLLAGEN
=VIT C
=VIT B

Kebaikan Ya Matin Milk Booster Terhadap Ibu Dan Bayi
  • Menambah penghasilan susu ibu
  • Memekatkan susu ibu
  • Menyokong perkembangan nutrisi ibu
  • Mengurangkan kuning bayi (saffron bertindak mengurangkan demam kuning)
  • Melawaskan perut bayi dan ibu yang lepas bersalin
  • Meningkatkan tahap Imunisasi bayi
  • Menjadikan kulit ibu dan bayi lembut
  • Meningkatkan perkembangan minda dan otak bayi
  • Meningkatan tahap kecergasan fikiran ibu
  • Mengelakkan ibu dari terlupa dan menjadi seorang pelupa
  • Mengawal emosi ibu lepas bersalin dari stress dan meroyan.

Nak banyakkan susu ibu
Yamatin Milkbooster tablet
RM58sm/RM68ss (60biji)termasuk pos
WHATSAP 0122439690

Ulasan