Penting ke supplement untuk anak anak?

Penting ke supplement ni utk anak-anak?
Ada sesetengah kata buat apa nak susahkan perut dan buah pingang anak2 untuk bekerja keras dengan penghadaman dan pemprosesan perkumuhan mereka jika kita bagi mereka supplement . Biarkan mereka membesar tampa ada apa-apa bahan-bahan suplement dalam badan mereka. Konon-konon ala-ala pembesaran secara Naturallah... 
Bagi hakak tepuk dada tanya selera, Mencegah lebih baik daripada mengubati ... cehcehcech... Ni antara supplement untuk anak hakak, hakak ni cepat terpengaruh dengan jurujual, lepas tu beli sampai umah anak pulak x nak makan, last2 hakak yang makan sendiri hahah.
Hari ni hakak nak berkongsi sedikit kebaikan suplement yang hakak beli ni .
Bnyak2 supplement ni kedua2 anak hakak suka sangat dengan MUSTANIR dari JAMU RATU MALAYA, hakak x tahu kenapa rasanya manis, masam macam buah apple hijau.Harganya x silap hakak RM108 tapi klau kita ahli ada less 10% so jadi RM97 macam tu lah . Tapi tahan sampai 3 atau 4 bulan . Untuk Anak2 hakak dorang hanya ambil 1 sudu kecil setiap hari .

KESAN PENGAMBILAN MUSTANIR
Mustanir ni tidak boleh diambil secara berlebihan, ramuannya agak panas. Jadi ambik mengikut sukatan yang dibagi tahu pada botol tersebut. Oleh kerana mustanir ni mempunyai bacaan ayat-ayat suci Al-Quran dan ayat Ruqyah, Jiwa dan perasaan emosi anak lebih stabil, cakap tidak meninggi suara walaupun dalam keadaan marah. Bagun pagi pun senang, Malah mereka senang untuk menghafal surah-surah Lazim dalam Al-Quran. Bukan hakak nak lariskan prosuk ini , tidak hakak pun x jual Mustanir ni . Tapi boleh cuba sendiri dan cari mana-mana ajen yang jual JAMU RATU MALAYA. Apa yang hakak nak kata sejak ambil mustanir ni anak -anak hakak senang hakak nak uruskan, hati mereka pun cepat sejuk dan lembut. Rasanya hakak dah abis 4 botol mustanir ni.

Tidak hakak nafikan setiap supplement untuk kanak-kanak adalah terbaik tapi ia juga mengikut keserasian badan setiap kanak-kanak itu juga. Bagi hakak sangat penting untuk ambil supplement anak-anak kita, kerana budak-budak sangat susah nak makan sayur dan buah-buahan, jika mereka tidak mengambil sayuran dan buah-buahan dari mana khasiat untuk vitC dan B untuk mereka perolehi,yang banyak terdapat pada sayuran dan buah-buahan. Ini menjadikan makanan dan diet mereka tidak seimbang. Jadi untuk dapatkan anak-anak yang sihat , cergas, aktif  dan pintar mereka memerlukan makanan tambahan.

Mencari milk booster tablet
Yamatin Milkbooster tablet menyokong nutrisi ibu menyusu
dengan bahan utama dari saffron
RM58sm/RM68ss (60biji)termasuk pos
WHATSAP 0122439690

Ulasan